Dag 8, 9 en 10 (San Marino)

4 juni 2018 - San Marino, San Marino

We rijden maar 30 km en staan alweer in San Marino. Op camping Centro Vacanze San Marino. Lekker steile klim en parkeren op een mooi extra groot plek.

We nemen een duik in het mooie zwembad op de camping. Maar wel hier badmutsen op :)

Camping badmuts1 Camping badmuts2

De volgende dag komen Manita en Johan ook deze kant op dus we reserveren een plekje tegenover ons. Het weer is heerlijk en we nemen weer een duik in het heerlijke zwembad. Even relaxen voor 2 dagen op deze camping.
rissoto

We eten met z'n viertjes wat bij het restaurant bij de camping. Een heerlijke zeevruchten risotto.

De volgende dag bezoeken we samen met Manita en Johan het oude gedeelte van San Marino. Aangezien hier behoorlijk steil is en fietsen levensgevaarlijk gaan we met een stukje met de bus. Kost 1 euro per persoon en in 10 minuten later sta je bijna 300 meter hoger.

De kleinste republiek maar wonderschoon en zeker een bezoekje waard. De 3 torens (waarvan er 2 te bezoeken zijn) zijn in prachtige staat en geven een mooi uitzicht.

trappen san Marino manita san marino Jolanda san marino Fred kanon fredenjohan ze smelten de kazen kanon jolanda toren1 1 uitzicht toren 1 zicht op toren 2 toren 2 toren 1 manita en johan toren 2 2 salamander oude wapens 1 oude wapens 2 oude wapens 3 uitzicht 2 uitzicht 3 uitzicht 4 uitzicht 5 uitzicht 6 uitzicht 7 toren fred lunch op hoogte kerk fredenjolanda fred kerk public palace fred public palace jolanda public palace in public palace jolanda manita uitzicht

Arrivederci,

Fred en Jolanda

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Corry:
    7 juni 2018
    Geweldig wat mooi en leuke foto's