Dag 2 Argelès-sur-Mer

5 juni 2016 - Argelès-sur-Mer, Frankrijk

Rond 8 uur deze morgen ontwaken we, zetten we een bakkie koffie en nemen een heerlijke douche. We ontbijten nog in de camper want het is nog aan de frisse kant en de stoelen zijn nog nattig van de dauw. Gelukkig is er al snel zon.

vertrek dag 2Op het gemakje zetten we koers naar 2e camping, niet voordat we bij de ingang van de camping nog even een foto maken met de selfie-stick.

Na 1 stopje en 394 km verder bereiken we Camping La Chapelle. De temperatuur is inmiddels opgelopen naar een comfortabele 27 graden. Het beloofd een heerlijke zonnige dag te worden.

We parkeren de camper op de camping en maken een wandeling naar de zee. 200 meter van de camping komen we op een drukke boulevard met heel veel winkeltjes. Gezien de drukte lopen we hier snel voorbij richting de zee. De zee is nog wat aan de frisse kant maar het uitzicht is prachtig.

zee blauwe nagelsJolanda heeft thuis alvast zee blauwe nagels laten zetten door Marissa en die moesten natuurlijk ter vergelijking  op de foto bij de middellandse zee.

Heel veel gezellige tentjes voor de avond. We lopen terug naar de camping en bezoeken het zwembad (of eigenlijk de Bar bij het zwembad).

zwembad camping

Na een drankje ga ik een uurtje van de zon genieten en wordt het tijd om even wat lekkers te maken. Een provinciaals ovenschaaltje wordt het.

Hier blijven we een dagje extra om de omgeving te verkennen voordat we weer zuidelijker gaan. Maar vanavond gaan we eerst even kijken op de super toeristische en gezellige boulevard.

Groetjes en later.

1. Conny Hoeve:
    5 juni 2016
    Haha zo leuk! Na je verhaal staat er een reclame over afvallen!
    Wens jullie een hele fijne vakantie en ga genieten van de mooie plaatjes.
    Veel plezier!

Groet Conny