Dag 5 (op de fiets naar Calella de Palafrugell)

8 juni 2016 - Calella de Palafrugell, Spanje

Deze morgen wakker geworden met een lichte kater en de warmte eist zijn tol. Spaanse diarree.. ole...

Na een ontbijtje is het inmiddels middag en gaat het weer, we pakken de fiets naar het pittoreske Calella de Palafrugell via Palamós daar schieten we een paar selfies en wat foto’s.

onderweg op de fiets naar Calella de Palafrugell 3onderweg op de fiets naar Calella de Palafrugell 4

Aangekomen bij Calella de Palafrugell krijgen we even een afdaling van 10%, oh oh die moeten we terug nog even omhoog!

Calella de Palafrugell 1Calella de Palafrugell is een mooi dorpje met een mooie gedeeltelijk overdekte boulevard(tje) en de vele typische strandwoningen die hier in de rotsen gebouwd zijn. Het is wat anders dan de plaatsen met massa toerisme. Schitterende baai waar hier en daar nog een oude vissersbootje ligt.

Calella de Palafrugell 2Calella de Palafrugell 3

dag 5 calella-de-palafrugellIMG_4124

We fietsen terug naar de camping, eten wat en nemen nog een bezoekje aan de boulevard in de avond. Genietend van de ondergaande zon en uitkijken over de zee. Een plaatje...

IMG_5379IMG_5387

Morgen gaat de reis weer verder...

Groeten..

Van reisblog naar fotoboek