Dag 7 (Mataro)

10 juni 2016 - Mataró, Spanje

Van Lloret vertrekken we rond een uur of 11 naar Matero.

Vanaf deze camping (camping Barcelona) is een bezoek naar Barcelona gepland.

We komen na 41km kustweg door allerlei bekende plaatsjes (Blanes, Malgrat de mar, Pineda de mar en Callela) aan op de camping.

We houden het rustig vandaag want morgen een drukke en lange dag Barcelona. Toch nog even de stad in.

dag 7 mataro6dag 7 mataro7

Ook nog even de boulevard op nemen een terrasje op strand (alweer! het is tenslotte vakantie)

dag 7 mataro1dag 7 mataro2dag 7 mataro3dag 7 mataro4

Terug op de camping wilde ik nog een duik nemen maar aangekomen op bij het zwembad hoorde ik roepen "BIERTJE?"en ja dan maar de poolbar in en wat drinken. Gelijk maar even een Pool biljartje gedaan met Johan.

dag 7 mataro pool

Daarna was het alweer tijd om wat te eten, dat doen we maar even op de camping na de hoeveelheid alcohol.

dag 7 mataro avondOok bij het eten nemen we maar weer een flesje wijn (kost wel 4,5 euro hier) en genieten van het eten (en de voetbal op groot scherm, hup Roemenië).

dag 7 mataro avond2Na de fles wijn is het niet veel meer en wordt het tijd om eindelijk 3 dagen blog bij te werken en te gaan pitten.

Welterusten en morgen Barca...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. KTMattie:
    11 juni 2016
    Leuk man, veel zien een beetje bier drinken, lekker eten wat wil je nog meer.
  2. Anja van rijswijk:
    12 juni 2016